Tuudo-sovellukseen lisättiin viime kuussa uusia display-viestintäelementtejä, joiden tarkoitus on vastata oppilaitosten lisääntyviin viestintätarpeisiin sekä opiskelijoiden omiin toiveisiin relevantista lisäsisällöstä, kuten opiskelijaeduista.
Helsingin Lauttasaaressa Tuudon kakkostoimistolla mediamyynnistä vastaava myyntijohtaja Juha Mellin on juuri lopettanut palaverin teknisen tiimin kanssa. Viime kuukaudet ovat kuluneet pitkälti uuden viestintäominaisuuden kehittämisen parissa, missä Mellin on ollut vahvasti mukana. Nyt on päästy jo niin pitkälle, että ensimmäiset display-viestintäelementit ovat esillä sovelluksessa.
Mellin on erityisen innoissaan siitä, miten paljon käyttömahdollisuuksia display-viestintä tarjoaa niin sisäisesti kuin ulkoisesti: “Display-viestinnän avulla voidaan antaa ohjeita ja vinkkejä Tuudon monipuoliseen käyttöön sekä uutisoida ajankohtaisista ja kiinnostavista tapahtumista, kuten rekrytointimessuista. Kaupallisille yhteistyökumppaneille taas tämä on loistava keino tavoittaa opiskelijoita heitä kiinnostavista asioista. Tuudo on todella kohdistettu ja relevantti alusta, josta ei hukkakontakteja synny.”
Mikä ihmeen display-viestintä?
Uudet display-viestintäelementtimme tarjoavat oppilaitoksille entistä paremmat mahdollisuudet viestiä opiskelijoilleen visuaalisesti samalla, kun me voimme tarjota opiskelijoille uudenlaista relevanttia sisältöä, kuten tietoa uusista opiskelijaeduista tai työpaikoista.
Etenkin opiskelijan edut herättävät opiskelijoissa mielenkiintoa, ja displayn avulla voimme tuoda näitä etuja paremmin esille. “Tuudossa on jo pitkään ollut opiskelijaetuvalikko, jossa yritykset ovat voineet viestiä pidempään voimassa olevista opiskelijaeduista, mutta displayn ansiosta mainontaa voidaan tehdä monipuolisemmin. Nyt voimme viestiä lyhyemmistäkin kampanjoista tehokkaasti , ja kampanjoiden ei tarvitse olla pelkästään opiskelijoille suunnattuja. Ne voivat myös olla yrityksien yleisiä lyhytkestoisiakin markkinointikampanjoita, joista nuoret aikuiset ovat kiinnostuneita”, Mellin sanoo hymyillen ja klikkaa Tuudon opiskelijaetuvalikon auki.
Opiskelijan etukampanjoiden lisäksi Mellin huomauttaa, että uusi viestintämuoto on äärimmäisen arvokas lisä Tuudon Työ ja harjoittelu -osiolle: ”Display-mainonta toimii myös erityisesti isommissa rekrytointikampanjoissa hyvänä ilmoitusalustana.”
Lue lisää Tuudosta rekrytointikanavana.
Uudet display-mainonnan mahdollisuudet herättävät kiinnostusta
Mellin on päässyt jo jututtamaan useita potentiaalisia asiakkaita Tuudon uusien ominaisuuksien tiimoilta. Vastaanotto on ollut erittäin positiivista ja kysyntää Tuudon tapaiselle toimijalle on. ”Yritykset arvostavat sitä, että Tuudo on kotimainen ja turvallinen mediaympäristö sekä vaihtoehto monikansallisille isoille medioille. Nyt meille voidaan helpommin räätälöidä monimuotoisia kampanjoita, joissa mukana sekä pysyvää näkyvyyttä eri osioissa, mitä display-mainonta tukee” Mellin kuvailee.
Juuri sillä hetkellä Mellinin puhelin pärähtää soimaan ja työt kutsuvat jälleen. Display-mainonnan käynnistyttyä onkin hyvä tottua asiakkaiden yhteydenottoihin, sillä uusi ja tehokas tapa tavoittaa näin uniikki kohderyhmä kiinnostaa monia.
Tiesitkö, että Tuudon etusivu avataan jopa 8 miljoonaa kertaa kuukaudessa? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
Juha Mellin
Myyntijohtaja
Puh. 040 502 8748
juha.mellin(at)tuudo.fi